This is a free and fully standards compliant Blogger template created by Templates Block. You can use it for your personal and commercial projects without any restrictions. The only stipulation to the use of this free template is that the links appearing in the footer remain intact. Beyond that, simply enjoy and have fun with it!

Monday, December 16, 2002

O que eu gosto também me irrita muito

Volúvel
Instável
Caprichosa
Chatinha

Muito prazer. Com vocês: Ginger.

As músicas. Até as que eu amo, vez ou outra me irritam. Os donnuts. Eu comeria 3 de doce de leite de uma vez, em contrapartida, só de pensar no açucar no meu rosto, me irrito. Meu perfume. As vezes acho que é o melhor cheiro do mundo, noutras vezes me dá raiva saber que qualquer um(a) pode 'comprar' esse cheiro. Sobre o amor. Acho que mais gosto do que me irrito. Pelo menos eu gostaria que fosse assim. No amor pelo menos.


...

"What you do to me...
I know, I can't believe
there's something about you
got me down on my knees.

What you do to me...
I know, I can't believe
there's something about you
got me down on my knees.

What you do to me...
What you do to me...
What you do to me...
What you do to meeeee..."
(What you do to me - Teenage Funclub)